Korjaus Fondian 15.2.2018 julkaistuun tilinpäätöstiedotteeseen

Fondia Oyj: Yhtiötiedote 15.2.2018 klo 12.15

Fondia Oyj julkaisi 15.2.2018 klo 08.30 tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 2017. Yhtiötiedotteen liitteenä olevassa raportissa konsernin tuloslaskelman rivi ”Rahoitustuotot/kulut netto” oli virheellinen ajanjakson 7-12/2017 osalta, oikea luku on -11. Korjattu tilinpäätöstiedote on kokonaisuudessaan tämän tiedotteen liitteenä pdf-tiedostona sekä saatavilla yhtiön internetsivuilta fondia.fi/sijoittajille.

Fondia on vuonna 2004 perustettu liikejuridiikan täyden palvelun yritys ja edelläkävijä uudenlaisten palvelumallien ja teknologian hyödyntämisessä alallaan. Fondia on ylpeästi erilainen lakipalveluyritys, jonka päätuotteena on ulkoistettu lakiosasto, Legal Departement as a Service (LDaaS). Siinä, missä alan yritysten palvelut perinteisesti pohjautuvat tuntipohjaiseen laskutukseen, tarjoaa Fondia asiakkailleen valmiiksi paketoituja kiinteästi hinnoiteltuja palvelukonsepteja, joita asiakas voi hankkia tarpeen mukaan. Fondia on onnistunut luomaan asiakkailleen uudenlaisia tapoja hankkia lakipalveluja ja hyödyntämään palvelumalleissaan digitaalisia ympäristöjä. Fondialla on jo noin kaksisataa lakiosastokumppania ja yli 100 työntekijää. Fondian pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sillä on toimipaikat myös seitsemässä muussa kaupungissa Suomessa sekä Tallinnassa ja Tukholmassa.