• Fondia/

LEENA HELLFORS ALOITTAA FONDIAN TOIMITUSJOHTAJANA 3.1.2019 JA TALOUSJOHTAJA KIRSI UNTALA ON NIMITETTY FONDIAN VÄLIAIKAISEKSI TOIMITUSJOHTAJAKSI

Fondia tiedotti 30.8.2018 syksyn 2018 aikana myöhemmin tarkentuvana ajankohtana tapahtuvasta toimitusjohtajan vaihtumisesta.

Yhtiön nykyinen toimitusjohtaja KTM Salla Vainio jättää tehtävänsä 18.10.2018 alkaen ja uudeksi toimitusjohtajaksi nimitetty DI Leena Hellfors aloittaa tehtävässään 3.1.2019.

Yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi ajalle 18.10.2018 – 2.1.2019 on nimitetty yhtiön talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen, KTM Kirsi Untala. Untala toimii yhtiön talousjohtajan tehtävässä myös toimitusjohtajuutensa aikana ja jatkaa yhtiön talousjohtajana Leena Hellforsin aloitettua toimitusjohtajana.

Fondian strategiana on yhdistää ulkoa ostetun ja sisäisen yrityslakipalvelun parhaat puolet sekä hyödyntää teknologiaa uudenlaisissa palvelumalleissa asiakkaidensa hyödyksi. Fondia haluaa olla lakialan paras työpaikka.

Juha Sarsama, hallituksen puheenjohtaja, puh. 040 774 2099

Kirsi Untala, talousjohtaja, puh. 050 3389732

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Fondia Oyj lyhyesti

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 noin 17,5 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 150 työntekijää.