• Fonecta/

Eduskunta valitsi Fonecta Finder -palvelun - Yhteystietojen löytämiseen ja yhteydenpitoon uusi työkalu Fonecta Finder -palvelu on otettu käyttöön eduskunnassa. Sen avulla yhteystietojen löytäminen ja yhteydenpito helpottuvat entisestään. Palvelun saavat käyttöönsä eduskunnan kaikki noin 1100 työntekijää: kansanedustajat ja heidän avustajansa sekä muu henkilökunta. Fonecta Finder on palvelu, josta löytyvät yksityishenkilöiden, yritysten ja julkishallinnon ajantasaiset ja kattavat yhteystiedot Suomessa ja ulkomailla. Fonecta Finder oli Taloustutkimuksen Verkkobrandien arvostus Suomessa 2003 -tutkimuksen mukaan selvästi arvostetuin yhteystietojen hakupalvelu, ja se on eräs Fonecta Oy:n keskeisistä palveluista. Löytämisen ja yhteydenpidon uusi apuväline Vastikään markkinoille tuotu Fonecta Finder -palvelun uusin versio tarjoaa käyttäjilleen yhteystietojen lisäksi myös yhteydenpitoa helpottavia lisäominaisuuksia sekä helpompaa käytettävyyttä. Palvelun uudet ominaisuudet mahdollistavat esimerkiksi ryhmätekstiviestien lähettämisen, kartta- ja reittihaut, sekä hakutulosten lajittelun. - Olemme muuttaneet myös hakukenttien järjestystä, jotta yhteystiedot löytyisivät palvelusta entistä vaivattomammin. Teemme jatkuvaa kehitystyötä parantaaksemme Fonecta Finderin nopeutta ja helppokäyttöisyyttä, kertoo tuotepäällikkö Rami Meling Fonecta Oy:stä. Lisätietoja: Fonecta Oy, tuotepäällikkö Rami Meling, puh. 020 442 2264 tai rami.meling@fonecta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/30/20040130BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/30/20040130BIT00080/wkr0002.pdf