• Fonecta/

Fonecta Virpi Kuitusen pääyhteistyökumppaniksi - Sponsorointi tukemaan Fonectan uutta brandistrategiaa

Fonecta tukee tuotteidensa ja palveluidensa käyttöä uudistamalla sponsorointiaan. Uudella sponsorointistrategialla halutaan vahvistaa Fonectan ja sen avaintuotteiden tunnettuutta ja brandiarvoja. Brandistrategian ydin Kansakunnan tietokanta heijastuu myös sponsorointiin, joka ensi vaiheessa painottuu urheiluun; kaikkien suomalaisten seuraamiin ja arvostamiin lajeihin.

- Teimme paljon pohjatyötä ja analysoimme tarkasti erilaisten kohteiden näkyvyyttä, kiinnostavuutta sekä sopivuutta Fonectan imagotavoitteisiin. Sponsorointi on tehtävä strategiselta pohjalta, toteaa Fonectan viestinnästä ja markkinoinnista vastaava johtaja Jukka-Pekka Vuori.

- Fonecta tulee näkymään koko kansaa kiinnostavissa ja liikuttavissa lajeissa sekä talvi- että kesäkautena. Valitsimme talvikohteiksi maastohiihdon ja alppihiihdon, yhdistelmän perinteikkyyttä ja nykyaikaisuutta. Aloitamme yhteistyön Virpi Kuitusen kanssa ja uskomme, että se on meitä molempia erinomaisesti hyödyttävä ratkaisu. Alppihiihtoyhteistyö kuten myös kesäkauden yhteistyömuodot julkistetaan myöhemmin.

Virpi Kuitunen pitää Fonectaa erinomaisena yhteistyökumppanina.
- Fonecta on itselleni mielenkiintoinen yritys muun muassa siksi, että pääsen seuraamaan brandin kehitystyötä lähietäisyydeltä, mainosgrafiikkaa opiskellut Kuitunen kertoo.

Nelinkertaisen maailmanmestarin ja olympiamitalistin viime kausi oli erinomainen – Sapporon MM-kisoista Kuitunen korjasi talteen kolme kultamitalia ja yhden pronssin. Vuoden 2008 Kuitunen avasi toisella sijalla Tour de Skissä. Seuraava koitos on SM-kilpailut Vantaalla tänä viikonloppuna. Aikeissa on hiihtää lauantaina viesti Kangasniemen Kalskeen väreissä, ja sunnuntaina on vuorossa pursuit. Kun SM-kilpailut on hiihdetty, Kuitunen lähtee Kanadaan jatkamaan maailmancupin kisoja tavoitteenaan maailman cupin kokonaiskisan voitto.

- Ensi vuoden tavoitteena on vahva menestys Liberecin MM-kisoissa. Päätavoitteeni on voittaa olympiakultaa Vancouverissa 2010, Kuitunen kertoo.

Lisätietoja: Jukka-Pekka Vuori, puh. 050 598 7064
Kuvia mediakäyttöön: http://www.fonecta.fi/media/kuvat_aanet_videot.ph