Fonectalta Uusi Hakemistopalvelu Ammattikäyttöön

FONECTALTA UUSI HAKEMISTOPALVELU AMMATTIKÄYTTÖÖN Fonectan uusi ProFinder-palvelu on yrityksille tarkoitettu asiakasrekisterin yhteystietojen päivityspalvelu. Palvelun avulla yritykset voivat tarkistaa ja päivittää asiakastietokantojaan. ProFinder-palvelun tietokannassa ovat kaikki suomalaiset julkiset lanka- ja matkapuhelinnumerot. Tiedot ovat aina ajan tasalla, koska tietokantaa päivitetään joka arkipäivä useista eri lähteistä sekä automaattisesti että manuaalisesti. Asiakkaan tietokantaa voidaan päivittää eri kriteerien mukaan, joita ovat lanka- ja matkapuhelinnumero, etunimi, sukunimi, yrityksen tai yhteisön nimi, lähiosoite, postinumero ja paikkakunta. "ProFinder-palvelun avulla yritykset voivat halutessaan jopa ulkoistaa asiakasrekistereidensä päivitykset. Usein asiakastietokantojen ajan tasalla pitäminen on yrityksille työlästä ja kallista. Vielä kalliimpaa on virheellisten asiakastietojen käyttäminen esimerkiksi markkinointiviestinnässä tai myyntityössä", toteaa tuotepäällikkö Dan Lindell Fonecta Oy:stä. "ProFinder-palvelu kehitettiin Fonecta Finder asiakkaiden toivomuksesta. Palvelu vapauttaa asiakasyritysten henkilöstöä yhteystietojen ylläpitotyöstä, joka ei ole niiden ydinliiketoimintaa. Asiakastiedot muuttuvat erittäin nopeasti ja menestyvien yritysten on pakko pitää asiakastiedot ajan tasalla", päättää Dan Lindell. Lisätietoja: Dan Lindell, tuotepäällikkö, Fonecta Oy Puhelin 020 442 2285 dan.lindell@fonecta.com www.fonecta.fi/profinder ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/04/20030204BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/04/20030204BIT00030/wkr0002.pdf