Hyvinkään uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt

Hyvinkään uusi Puhelinluettelo on ilmestynyt Hyvinkään Puhelinluettelon 2003 julkaisee Fonecta Oy. Uusi Puhelinluettelo jaetaan jokaiseen talouteen ja yritykseen viikolla 49. Luettelon painos on noin 26 000 kappaletta tänä vuonna. Virtanen on yleisin sukunimi Hyvinkään Puhelinluettelossa. Heitä on 90. Seuraavaksi jäivät nimen mitalla Koskiset ja Niemiset, joita kumpiakin on uudessa luettelossa 89. Hyvinkään Puhelinluettelo on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee hyvinkääläisiä ja Hyvinkään alueella vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Se jaetaan kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin Hyvinkään, Nopon (Nurmijärvi) ja Lopen alueella. Fonecta toimittaa Puhelinluettelon myös kaikkiin Hyvinkään alueen hotelleihin matkailijoiden käytettäväksi. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien Hyvinkään alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluettelotutkimus, helmikuu 2002). Hyvinkään Puhelinluettelon alkusivuilla on palvelusivujen ja karttojen lisäksi Kaupunkilaisen palveluopas, joka on toteutettu yhteistyössä Hyvinkään kaupungin kanssa. Palveluoppaasta löytyy kätevästi hakusanan perusteella Hyvinkään kaupungin palvelut. Palveluntarjoajien yhteystiedot löytyvät myös luettelon Valkoisilta Sivuilta. Lisätietoja: Tuire Suvanto, luettelopäällikkö, Fonecta Oy Puh. 020 442 2420 tai 0400 632 153 Sähköposti: tuire.suvanto@fonecta.com FONECTA OY (ENTINEN SONERA INFO COMMUNICATIONS OY) ON SUOMEN JOHTAVA HAKEMISTOPALVELUYRITYS. FONECTAN OMIA TAI YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN KANSSA TARJOAMIA HAKEMISTOPALVELUITA OVAT KOTI- JA ULKOMAAN NUMEROPALVELUT (ESIMERKIKSI 02 02 02, 118 JA 02 02 08), SÄHKÖISET HAKEMISTOPALVELUT (ESIMERKIKSI FONECTA FINDER JA ZED FINDER) SEKÄ PAINETUT PUHELINLUETTELOT. YHTIö ON SäHKöISTEN JA HENKILöAVUSTEISTEN HAKEMISTOPALVELUJEN MARKKINAJOHTAJA MAAILMAN KEHITTYNEIMMILLä HAKEMISTOPALVELUMARKKINOILLA SUOMESSA. FONECTAN PALVELUKSESSA ON NOIN 980 HENKILöä, JOISTA NOIN 600 SUOMESSA. VUONNA 2001 YHTIöN LIIKEVAIHTO OLI 71 MILJOONAA EUROA JA LIIKETOIMINTA KANNATTAVAA. WWW.FONECTA.FI FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMäENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1626391-3, ALV REK ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/03/20021203BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/03/20021203BIT00010/wkr0002.pdf