Itsenäisyyspäivänä koko mainostauko Fonectalle

Fonecta esittää itsenäisyyspäivän kunniaksi Maakunta-sarjan mainoksensa

Yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta Oy kiittää suomalaisia asiakkaitaan itsenäisyyspäivänä esittämällä 02 02 02 Numeropalvelun Maakunta-sarjan mainoksensa yhdellä mainostauolla. Fonecta on varannut itselleen koko mainoskatkon. ”Fonectan palveluita käyttää koko Suomi: 3,5 miljoonaa kuluttaja-asiakasta sekä 110 000 yritysasiakasta. Lisäksi Fonectan palveluista löytyvät suomalaiset ihmiset ja yritykset. Tänä vuonna 02 02 02 Numeropalvelun mainonnan teemana on ollut eri maakuntien erityispiirteet ja murteet. Esittämällä nämä mainokset putkeen yhdellä mainostauolla, haluamme kiitää suomalaisia asiakkaitamme eri puolilla Suomea”, kertoo Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori. Kari Hietalahden tähdittämä Maakunta-sarjan mainosputki nähdään sunnuntaina 6.12. MTV3-kanavalla Kymmenen uutisten ja sään jälkeen ennen Urheiluruutua noin kello 22.20.