Kankaanpään Puhelinluettelo 2009 on ilmestynyt

Fonectan julkaisema Kankaanpään Puhelinluettelo vuodelle 2009 on ilmestynyt. Luettelo on kätevästi taskukokoinen, ja sieltä löytyy runsaasti uutta ja päivitettyä tietoa. Luettelon painos on 9 100 kappaletta. Puhelinluettelot jaetaan kaikkiin Kankaanpään kotitalouksiin ja yrityksiin kesäkuun puoleenväliin mennessä. Puhelinluettelo on edelleen Suomen käytetyin hakemistopalvelu. Vuoden aikana painetuilla puhelinluetteloilla on Suomessa noin 3,1 miljoonaa erillistä käyttäjää, mikä on noin 70 prosenttia suomalaisista (TNS Atlas 1-12/2008). Karttasivut ovat uudistuneet Kankaanpään Puhelinluettelon karttasivut ovat uudistuneet. Koko luetteloalueesta löytyy sivujakokartta ja sen jälkeen paikkakunnista omat karttasivut. Lisäksi kaikista karttasivuista on nyt katuhakemisto, josta löytyvät myös postinumerot. Lisätietoja: Fonecta Oy, tuotepäällikkö Tuire Suvanto, puhelin 020 442 2420 Painokelpoinen kuva luettelosta on ladattavissa osoitteesta: http://www.fonecta.fi/yritys/medialle/fi_FI/materiaaleja/