Loimaan puhelinluettelo 2006 on ilmestynyt

Fonectan yhteistyössä Aurian kanssa julkaisema Loimaan paikallinen puhelinluettelo on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Loimaan puhelinluettelon painosmäärä on 20 000 kappaletta. Luettelossa on 290 sivua, joilta löytyy yli 18 000 puhelinnumeroa. Puhelinluettelolla on Loimaalla pitkät perinteet. Ensimmäinen Loimaan puhelinluettelo julkaistiin jo vuonna 1927. Siinä oli 20 sivua. Posti jakaa Loimaan puhelinluettelon jokaiseen kotitalouteen ja yritykseen Alastaron, Auran, Loimaan, Mellilän, Oripään, Punkalaitumen, Pöytyän, Vampulan ja Ypäjän kuntien alueella marraskuun loppuun mennessä. Matkapuhelinnumeroita on puhelinluetteloissa yhä enemmän. Tällä hetkellä Fonectan ja Finnet-ryhmän julkaisemissa kuudessatoista alueellisessa puhelinluettelossa on jo yli puoli miljoonaa matkapuhelinnumeroa. Loimaan paikallisessa puhelinluettelossa matkapuhelinnumeroita on lähes kaksi tuhatta. Mäkelät pitivät pintansa Loimaan puhelinluettelon yleisimpänä sukunimenä. Heitä on luettelossa 154. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Virtanen (118) ja Mäkinen (98). Ammattinimikkeiden kärkikolmikon muodostavat maanviljelijät (1162), autonkuljettajat (73) ja rouvat (67). Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen ja ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin. Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Tuire Suvanto, puhelin 020 442 2420