Nimityksiä Fonecta Digitaalinen Suoramarkkinointi -yksikössä

Fonecta Digitaalinen Suoramarkkinointi –yksikössä on Terhi Niinikoski-Järvinen nimitetty projektipäälliköksi. Myyntitiimin vetäjäksi on nimitetty myyntijohtaja Markus Roukala. Tiimin uusia myyntipäälliköitä ovat Antti Sinkkilä, Jasse Marin, Christian Selle, Joakim Knutar sekä yhteyspäälliköksi Sirpa Julin. Kontaktit ja kumppanuudet –tiimin vetäjäksi on nimitetty kumppanuuspäällikkö Ilmari Piela ja kampanjasuunnittelijaksi Eva Loimukoski. Kontaktikone-tiimin vetäjäksi on nimitetty tuotepäällikkö Lasse Lehtinen, joka toimi aikaisemmin myyntipäällikkönä. Kontaktikone-tiimin palvelukouluttajaksi on nimitetty Päivi Kaskia ja käyttöliittymäsuunnittelijaksi Kalle Pyykkönen. Tekniikka-tiimiin on nimitetty tietokanta-asiantuntijaksi Tomi Asikainen.