NIMITYKSIÄ FONECTAN MARKKINOINTI- JA VIESTINTÄYKSIKÖSSÄ

Petri Ojanen on nimitetty kuluttajapalveluista (B2C) vastaavaksi markkinointijohtajaksi. Hän on aikaisemmin toiminut Fonectan vt. markkinointijohtajana. Miia Fohlin on nimitetty markkinointipäälliköksi vastuualueenaan B2C-puhelinluetteloiden brandi ja markkinointi. Eija Katainen on nimitetty markkinointipäälliköksi vastuualueenaan Fonectan 02-tuoteperheen brandi ja markkinointi. Minna Lindholm on nimitetty markkinointipäälliköksi vastuualueenaan mobiilipalvelujen brandi ja markkinointi.

Satu Heikkilä on nimitetty yrityspalveluista (B2B) ja Fonectan yritysbrandin kehittämisestä vastaavaksi markkinointipäälliköksi. Hän on aikaisemmin vastannut Fonectan sähköisten B2B-tuotteiden markkinoinnista. Titta Kuokkanen on nimitetty tuotemarkkinointipäälliköksi vastuualueenaan B2B-puhelinluetteloiden brandi sekä yhtiön tapahtumamarkkinointi. Markkinointisuunnittelijana (AD) jatkaa Susanna Mukkala.

Fonectan viestinnästä ja markkinoinnista vastaavana johtajana toimii Jukka-Pekka Vuori. Ulkoisesta ja sisäisestä viestinnästä vastaavana viestintäpäällikkönä toimii Sanna Mäenpää. Tutkimuspäällikkönä toimii Susanna Posti.