Nimityksiä Fonectassa

Kati Kinnunen Fonectan After Sales -johtajaksi Kati Kinnunen on nimitetty Fonectan Media-tulosyksikön After Sales –johtajaksi 1.4.2010 alkaen. Kinnunen siirtyy Fonectaan Sanoma Newsistä, jossa hän toimi viimeksi myyntijohtajana vastuullaan myynti ja asiakaspalvelu. Kinnunen on työskennellyt aikaisemmin myös Alma Medialla myyntitehtävissä. Miikka Heinäsmäki IT-kehitysjohtajaksi Fonectan IT-kehitysjohtajana on 12.4. aloittanut Miikka Heinäsmäki, 44. Heinäsmäki siirtyi Fonectaan PricewaterhouseCoopersilta, jossa hän työskenteli johtavana konsulttina johdon konsultointi -yksikössä. Heinäsmäki on työskennellyt aikaisemmin myös johtavana konsulttina BearingPointilla, johtajana TeliaSonera Finlandin tietohallinnossa, konsultointijohtajana Cap Geminilla ja suunnittelijana KT-Tietokeskuksessa.