Tia Koirikivi Fonectan asiakkuusjohtajaksi

KTM Tia Koirikivi (38) on nimitetty 1.9.2008 alkaen Fonectan asiakkuusjohtajaksi vastaamaan Fonectan käyttäjäasiakkuuksille luotavasta asiakkuusstrategiasta ja sen tavoitteiden toteutumisesta.

Koirikivi vetää asiakkuusstrategian kehitysprojekteja, joita ovat muun muassa asiakasymmärrys ja asiakastiedon hyödyntäminen, asiakaskannan arvon systemaattinen kehittäminen, segmentointi ja tarjoamakehitys, monikanavaisen asiakaskokemuksen kehittäminen sekä asiakkuuksien hallinnan työkalut.

Koirikivi siirtyy Fonectalle M-real Oyj:stä, jossa hän on vastannut Assistant Vice President -nimikkeellä asiakasviestinnästä ja sähköisestä viestinnästä.

Fonecta Oy, markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori, 020 442 2307, jukka-pekka.vuori@fonecta.com