Uusi Huittisten ja Sastamalan Puhelinluettelo 2009 on ilmestynyt

Fonectan julkaisema vuoden 2009 Huittisten ja Sastamalan Puhelinluettelo on ilmestynyt. Puhelinluettelo jaetaan suoraan kaikkiin alueen koteihin ja yrityksiin kesäkuun puoleenväliin mennessä. Luettelon painos on 21 700 kappaletta. Uusi Huittisten ja Sastamalan Puhelinluettelo on kätevästi taskukokoinen, ja se sisältää runsaasti päivitettyä tietoa. Luettelon karttasivut on uudistettu entistä kattavammiksi. Lisäksi kaikista karttasivuista on nyt katuhakemisto, josta löytyvät myös postinumerot. Puhelinluettelo on edelleen Suomen käytetyin hakemistopalvelu. Vuoden aikana painetuilla puhelinluetteloilla on Suomessa noin 3,1 miljoonaa erillistä käyttäjää, mikä on noin 70 prosenttia suomalaisista (TNS Atlas 1-12/2008). Lisätietoja: Fonecta Oy, tuotepäällikkö Tuire Suvanto, puh. 020 442 2420 Painokelpoinen kuva luettelosta on ladattavissa osoitteesta: http://www.fonecta.fi/yritys/medialle/fi_FI/materiaaleja/