Uusi Imatran Puhelinluettelo on ilmestynyt

Fonectan julkaisema Imatran Puhelinluettelo 2008 on ilmestynyt, ja sen jakelu alkaa 11.8. Imatran Puhelinluettelo sisältää Imatran, Parikkalan, Rautjärven ja Ruokolahden puhelinnumerot. Puhelinluettelot jaetaan suoraan perille kaikkiin alueen kotitalouksiin ja yrityksiin 25.8. mennessä.

Puhelinluettelolla on Imatralla pitkät perinteet. Ensimmäinen puhelinluettelo Imatran seudulla ilmestyi jo 1930. Puhelinluettelo on Suomen käytetyin hakemistopalvelu. Vuoden aikana painetuilla puhelinluetteloilla on Suomessa noin 3,4 miljoonaa erillistä käyttäjää, mikä on noin 75 prosenttia suomalaisista (TNS Atlas 1–12/2007).

Hyödyllistä tietoa arkeen

Imatran Puhelinluettelon kansiliepeen alla on sairaanhoitopalveluiden pikaopas. Luettelon alkusivuilta löytyy karttojen lisäksi arkipäivän tarpeisiin ja ajankohtaisiin aiheisiin liittyvää informaatiota, muun muassa vinkkejä vapaa-ajan viettoon sekä ohjeita kierrätykseen ja kotitalousvähennyksen tekoon. Kotimaan ja ulkomaiden suuntanumerot ja liputusajat on koottu luettelon loppuun, kotihakemiston jälkeen.

Yritysten, yhteisöjen sekä yksityishenkilöiden puhelinnumerot ovat tuttuun tapaan aakkosjärjestyksessä omissa hakemistoissaan Valkoisilla Sivuilla. Keltaisilta Sivuilta löytyy seudun palveluntarjoajien ilmoituksia tuotteista ja palveluista.

Hämäläinen yleisin sukunimi

Yleisin sukunimi Imatran Puhelinluettelossa on Hämäläinen, heitä on luettelossa yhteensä 97. Muut mitalisijat menevät Tiaisille ja Siitosille. Tasaisen kärkikymmenikön täydentävät Kososet, Ventot, Anttoset, Revot, Luukkoset, Matikaiset ja Peltoset. Ammattinimikkeiden kolmen kärjen muodostavat maanviljelijät, rouvat ja teknikot.

Fonectan Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen

Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen painotuote. Fonectan Puhelinluettelot painetaan kokonaan UPM:n valmistamalle luettelopaperille, josta 40 prosenttia on tehty kierrätyskuidusta ja 60 prosenttia sahoilta tulevasta jätehakkeesta, joka muuten joutuisi kaatopaikalle. Vanhat luettelot kannattaa jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin, jolloin ne voidaan käyttää uudelleen paperin raaka-aineena.

Lisätietoja: Fonecta Oy, tuotepäällikkö Tuire Suvanto, puhelin 020 442 2420

Painokelpoinen kuva luettelosta on ladattavissa osoitteessa: http://www.fonecta.fi/media/kuvat_aanet_videot.php

Imatran Puhelinluettelo 2008 numeroina

diplomi-insinööri 42
sähköasentaja 34

Anna palautetta vuoden 2008 Imatran Puhelinluettelosta

Internetosoitteessa www.fonecta.fi/kysely on asiakastyytyväisyyskysely, jossa voi antaa palautetta Puhelinluettelosta. Palautteen avulla luetteloa kehitetään palvelemaan käyttäjiä entistäkin paremmin. Kaikkien 31.10.2008 mennessä palautetta antaneiden kesken arvotaan 200 euron lahjakortti voittajan valitsemaan, Keltaisilta Sivuilta löytyvään yritykseen.