Vihtori laajentaa toimintansa Poriin

Hakukoneyhtiö Vihtori Oy laajenee Poriin liiketoiminnan jatkaessa kasvuaan. Yhtiö etsii parasta aikaa työntekijöitä marraskuussa Porin Puuvillaan avattavaan konttoriin. Porin valintaan uudeksi toimipisteeksi vaikuttivat kaupungin myönteinen suhtautuminen uusiin työnantajiin, talousalueen sopiva koko työtekijämarkkinoilla sekä hyvän toimitilan löytäminen. Vihtorilla on ennestään konttorit Turussa ja Helsingissä. Porin toimipisteeseensä Vihtori etsii myynti- ja markkinointihenkisiä ihmisiä, joilla mielellään on aikaisempaa kokemusta business-to-business-markkinoinnista.

Vihtorin toimiala on hakukonemarkkinointi, johon kuuluu Googlen mainostuotteiden markkinointi sekä hakukoneoptimointi. Lisäksi tarjontaan kuuluu kotisivujen Kävijäseuranta-työkalun tarjonta. Jatkossa yritys aikoo laajentaa palvelutarjontaansa.

Hakukonemarkkinointi on voimakkaimmin kasvava mainonnan muoto Suomessa, jossa markkinoiden arvon arvioidaan tällä hetkellä olevan vajaat 100 miljoonaa euroa Suomessa. Hakukonemarkkinointi edusti 43 prosentin osuutta Länsi-Euroopan koko verkkomediamainonnasta vuonna 2007 (Kelsey Forecast 2007). Alan uskotaan jatkavan voimakasta kasvua kaikkein vahvimmin Pohjoismaiden alueella.

Lisätietoja: Vihtori oy, toimitusjohtaja Jani Leppänen, puh. 050 5444 0880, jani.leppanen@vihtori.fi