Food to Home aloittaa täysin uuden aikakauden online-ravintolapalveluissa

Report this content

Food to Home on monin tavoin uraauurtava ravintolapalvelu: se on ensimmäinen mobiili ravintolapalvelu, jota voi käyttää koko Euroopan laajuisesti ja useimmilla paikallisilla kielillä. Palvelu myös maksaa ravintoloiden aktivoinnista käyttäjilleen. Mistä oikein on kyse?

Miten löydän nopeasti hyvät ravintolat, on monelle tuttu ajatus, matkustitpa missä päin tahansa. Kesän aikana Eurooppaan rantautuva Food to Home-ravintolapalvelu ratkaisee ongelman, sillä se on ensimmäinen mobiili ravintolapalvelu, joka toimii kaikkialla Euroopassa ja lähes kaikilla paikallisilla kielillä. Nyt voit siis epämääräisen surffailun sijaan päästä yhdellä ravintolasovelluksella näppärästi kartalle paikallisesta ravintolatarjonnasta – liikuitpa missä päin Eurooppaa tahansa.

Ei stressiä maksukorteista!

Entä se ikävä tunne, kun ravintola ei hyväksy maksukorttiasi tai sitä höylätään yhteysongelmien vuoksi useampaan kertaan ja odotat kauhulla luottokorttilaskun loppusummaa? Food to Home taklaa myös tämän ongelman, sillä voit maksaa ravintolatilauksen aina turvallisesti – maksukortista riippumatta. Maksuliikennettä pyörittää nimittäin globaali toimija, johon Netflix ja Spotifykin luottavat.

Reilumpi vaihtoehto ravintolalle

Palvelun on toimittava saumattomasti myös ravintoloiden suuntaan. Food to Home-perustajaosakas Tommi Hippeläinen kertookin, että suomalaiset huippuosaajat ovat hioneet palvelua pienintä yksityiskohtaa myöten, jotta se ei taatusti muodosta pullonkaulaa ravintolalle. Food to Home on Hippeläisen mukaan ravintolalle myös reilu vaihtoehto. –Ravintolat voivat liittyä palveluumme ilmaiseksi ja komissiomme on tutkitusti markkinoiden alhaisin. Liittymällä Food to Home-palveluun, ravintola saa paitsi globaalia näkyvyyttä, myös tehokkaat markkinointityökalut, joiden avulla voi näppärästi suunnata vaikkapa täsmätarjouksia lähistöllä liikkuville ihmisille. Se on monelle pienelle ravintolalle todella merkittävä asia. Kehitämme palvelua yhdessä käyttäjien ja ravintoloiden kanssa, ja takataskussa onkin jo runsaasti hyviä juttuja, joita otamme lähiakoina käyttöön, Hippeläinen vinkkaa.

Aktivoi omia ravintoloita ja ansaitse!

Kuluttajan näkökulmasta mielenkiintoisen palvelusta tekee Food to Homen tarjoama ansaintamahdollisuus. Palvelu nimittäin maksaa käyttäjille ravintoloiden aktivoinnista. Miten se käytännössä toimii? – Kun aktivoi ravintoloita Food to Home -palveluun, ansaitsee jatkossa tietyn prosenttiosuuden palvelun kautta tehdyistä tilauksista. Perimmäisenä ajatuksenamme on ollut tarjota näin esim. nuorille mahdollisuus työllistää itsensä, Hippeläinen kertoo.

Food to Home -kartalta löytyykin jo liuta ravintoloita, jotka vain odottavat aktivointia - ja määrä kasvaa vauhdilla. Aktivoija voi myös itse liittää palveluun ravintoloita, joita kartalta ei vielä löydy. Hippeläinen kehottaakin klikkaamaan kiireesti osoitteeseen www.foodtohome.com  käynnistämään oma Euroopan laajuinen ravintolametsästys!

Lisätietoa ja haastattelupyynnöt:
Food to Home, Tommi Hippeläinen, 040 480 4000
foodtohome.com, info@foodtohome.com

Food to Home faktat:

• ensimmäinen mobiili ravintolapalvelu, joka toimii Euroopassa jo useimmilla paikallisilla kielillä
  • uusi ansaintamahdollisuus: voit ansaita rahaa aktivoimalla ravintoloita Food to Home-palveluun
  • mitä enemmän ravintoloita aktivoit, sitä enemmän ansaitset: keskimääräinen ansio on noin 150 euroa/kk per aktivoitu ravintola
  • palvelu auttaa työllistämään esim. eurooppalaisia nuoria
  • palvelu rantautuu tänä kesänä Eurooppaan
  • turvallinen maksuliikenne
  • ravintolalle globaali näkyvyys ja tehokas markkinointikanava
  • ravintolalle maksuton liittyminen ja markkinoiden alhaisin komissio