Päivi Suksi valittu Suomen FöreningsSparbankenin johtajaksi

Päivi Suksi on valittu FöreningsSparbankenin Suomen toimipisteen johtajaksi Helsinkiin. Päivi Suksi on toiminut aikaisemmin Handelsbankenissa useissa johtotehtävissä vuodesta 1997 lähtien. Viimeksi hän toimi Handelsbankenin liiketoimintajohtajana Suomessa. Lisäksi hän on työskennellyt usean vuoden ajan Yhdyspankissa monessa liiketoimintayksikössä ja hankkinut laajaa osaamista suomalaisista rahoitusmarkkinoista. – Olemme erittäin tyytyväisiä Päivi Suksen nimitykseen. FöreningsSparbanken lähtee Helsingissä liikkeelle yrityspalveluista. Tavoitteenamme on laajentaa toimintaamme. Päivin laajan osaamisen ja kokemuksen ansiosta aiomme kasvaa vahvaksi toimijaksi Suomessa, sanoo FöreningsSparbankenin toimitusjohtaja ja konsernijohtaja Jan Lidén. Helsingin toimipiste tarjoaa vaativaa neuvonantoa ja palveluja ruotsalaisille ja suomalaisille yritysasiakkaille Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä. - Suomen toimintamme ansiosta vahvistamme FöreningsSparbankenin mahdollisuuksia tarjota pankkipalveluja koko Itämeren alueella, sanoo varatoimitusjohtaja sekä strategisen ja kansainvälisen pankkitoiminnan johtaja Anders Ek. Päivi Suksi aloittaa toimessaan syyskuun 1. päivä 2005. Lisätietoa: Anders Ek, varatoimitusjohtaja, FöreningsSparbanken, puh. +46 8 585 926 66 (englanniksi) Päivi Suksi, johtaja, FöreningsSparbanken Finland, puh.+358 50 33 909 58 Päivi Suksen valokuva alla olevasta linkistä tai osoitteessa www.fsb.se/pressrum.