Löydä Juhannuksen Majoitus Match!

Oletko hostelli, suites vai teltta? Majoituspalvelu Forenom julkaisi juhannuksen kynnyksellä ’’Majoitus Match’’ –testin, joka selvittää millainen majoituskohde sopii sinulle.

Testissä kysytään luonteeseen ja mieltymyksiin liittyviä kysymyksiä. Tuloksena on mahdollista saada esimerkiksi telttamajoitus, vaikka sellaista Forenom ei edes tarjoa. Lisäksi esimerkiksi golfareille ja urheiluhulluille löytyy oma profiilinsa ja hauskat tulokset.

Testi löytyy osoitteesta:

Johannes Kangas

Toimitusjohtaja, Forenom Oy

johannes.kangas@forenom.fi

Yrityksestä

Forenom on johtava monipuolisten asumispalveluiden tarjoaja. Luomme perinteisen vuokra-asumisen ja hotellimajoituksen rinnalle uusia, kodinomaisia palveluja. Valikoimassamme on yksityisten ihmisten ja yritysten majoituskäyttöön noin 2 000 huoneistoa sekä useita huoneistohotelleja ympäri Suomea. Asuntojen omistajille tarjoamme varman vuokratulon ja huoletonta asunnon omistamista. Työllistämme 120 henkilöä ja liikevaihtomme oli vuonna 2013 noin 27 Meur. Olemme vuonna 2001 perustettu Barona Groupin tytäryhtiö.

Oletko hostelli, suites vai teltta?
Majoitus Match -testi 2015