Valtio suossa, Forenom auttaa

Yhteiskuntasopimus kaatui, mitä nyt? Kaikki säästötoimet ovat tarpeen ja Forenom saakin kunnian olla mukana kulutalkoissa.

Hansel on valtionhallinnan organisaatio, joka kilpailuttaa palveluja eri toimielinten puolesta. Forenom on läpäissyt kilpailutuksen tarkan seulan ja toiminut jo vuodesta 2015 valtion puitesopimustoimittajana. Saamme innoissamme kertoa, että Hanselin ja Forenomin sopimusta on jatkettu nyt vuoden 2018 loppuun asti. Jatkamme sekä lyhyt- että pitkäaikaisen majoituksen tarjoamista laadukkaasti, mutta kustannustehokkaasti.

Forenom sai kirkkaan kärkisijan valintaprosessissa. Postinumeroalueella 00100 Forenom on 35 % edullisempi kuin seuraava toimija Hansel- kilpailutetussa säästöluokan hotellimajoituksessa. Erityisesti tässä poliittisessa tilanteessa, jossa yhteiskuntasopimus on kaatunut, kokee Forenom roolinsa merkittävänä säästötalkoiden edistämisessä. Sami Viitala, Forenomin asiakasvastuullinen päällikkö toteaakin:

”Joustavuus palvelujen tarjoamisessa mahdollistaa sen, että valtio ei joudu maksamaan penniäkään ylimääräistä. Kuten kaikkien asiakkaiden kanssa, pidämme huolen siitä, että majoituksessa otetaan huomioon todellinen tarve ja hinta rakentuu sen pohjalta.”

Valtion suorittama vertailu osoittaa sen, että olemme aidosti kilpailukykyinen palveluntarjoaja ja kykenemme monipuoliseen tarjontaan asumisen suhteen. Kalustettujen asuntojen lisäksi meiltä saakin ostettua myös laadukkaita hotelliöitä. Tervetuloa kokeilemaan - pidämme huolta siitä, että viihdyt ja tulet uudelleenkin!

Lisätiedot:

Sami Viitala | Area Sales Manager, Helsinki | Forenom
| 358 40 4509483 | sami.viitala@forenom.fi

Olemme johtava suomalainen majoitus- ja relocationratkaisuja tarjoava yritys. Järjestämme yritysasiakkaiden työntekijöiden majoituksen ja autamme kansainvälisten työntekijöiden kotiutumisessa Suomessa tai ulkomailla. Uniikin konseptimme avulla olemme tuoneet vuokra-asunto- ja hotellimarkkinoiden rinnalle monipuolisia palveluja ja luoneet uudenlaista joustoa eri pituisiin majoitustarpeisiin sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille. Tuoteperheeseemme kuuluu Forenom Apartments, Forenom Suites, Forenom Aparthotels sekä Forenom Hostels.