Veli Kalle Tavakka jatkaa Ifissä

Veli Kalle Tavakka jatkaa Ifissä Minulla on ilo kertoa, että Veli Kalle Tavakka toimii Ifin Suurasiakas -liiketoiminta-alueen (Industrial Risk Solutions) vetäjänä myös jatkossa. Veli Kalle Tavakka on tänään päättänyt irtisanoutua tehtävästään Vahinkovakuutusosakeyhtiö Pohjolan toimitusjohtajana. Tavakan päätös on erinomaisen myönteistä siksi, että se varmistaa Ifin yhteispohjoismaisen strategian jatkumisen. If Skadeförsäkring AB Bo Ingemarson toimitusjohtaja Lisätiedot: viestintäjohtaja Helena Dyrssen, +46 8 788 2335, +46 70 529 2335. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/18/20000518BIT00650/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/18/20000518BIT00650/bit0002.pdf

Yrityksestä

If on Pohjoismaiden johtava vahinkovakuutusyhtiö, jolla on noin 3,6 miljoonaa asiakasta Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä. Ifissä on 6 900 työntekijää ja yhtiö kuuluu Sampo-konserniin.