Fortum Oyj:n hallituksen valiokunnat 2015

FORTUM OYJ PÖRSSITIEDOTE 31.3.2015 KLO 18.05 EEST

Fortum Oyj:n hallitus on valinnut keskuudestaan hallituksen nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäseniksi Sari Baldauf (puheenjohtaja), Eva Hamilton, Tapio Kuula ja Petteri Taalas .

Tarkastus- ja riskivaliokunnan jäseniksi valittiin Kim Ignatius (puheenjohtaja), Minoo Akhtarzand, Heinz-Werner Binzel ja Jyrki Talvitie .

Helena Aatinen
Viestintäjohtaja, konserniviestintä

Sirpa-Helena Sormunen, lakiasiainjohtaja, Fortum Oyj, Puh. 010 452 5350

Jakelu:

Fortumin toiminnan tarkoitus on tuottaa energiaa, joka edesauttaa nykyisten ja tulevien sukupolvien elämää. Vastaamme asiakkaidemme tarpeisiin tuottamalla, myymällä ja jakelemalla sähköä ja lämpöä sekä tarjoamalla energia-alan asiantuntijapalveluja. Yhtiön toiminta on keskittynyt Pohjoismaihin, Baltiaan, Venäjälle ja Puolaan. Vuonna 2014 Fortumin liikevaihto oli 4,75 miljardia euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 1,35 miljardia euroa. Konsernissa työskentelee noin 8 800 henkilöä. Fortum Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi