Fortumin asiakastyytyväisyys nousussa

14.12.2015 16:34 EET

Vuosittaiset sähkönmyynnin asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset on julkaistu.

​EPSI/SKI -tutkimus kattaa koko toimialan kaikissa Pohjoismaissa. Fortumin tulokset paranivat kaikissa kolmessa maassa, joissa myymme sähköä loppuasiakkaille.

Norjassa Fortumin asiakastyytyväisyys nousi peräti 5,8 pistettä ja saavutimme hyvän tuloksen (75,6), joka on selvästi yli toimialakeskiarvon (72,0). Suomessa asiakastyytyväisyytemme koheni 1,1 pistettä ja saavutimme kaikkien aikojen ennätystason 74,7 (toimialakeskiarvo 76,0).  Ruotsissa tuloksemme 64,4 (toimialakeskiarvo 68,1) oli niin ikään selvä 1,8 pisteen parannus viime vuoteen.

"Olen todella iloinen, että onnistuimme parantamaan asiakastyytyväisyyttämme kaikissa kolmessa maassa. Se on selvä osoitus siitä, että ponnistelumme kohti entistä asiakaslähtöisempää lähestymistapaa tuo tulosta", sanoo Matti Saario, joka vastaa Asiakas-toiminnosta Fortumissa.

Tarkemmat ala- ja yrityskohtaiset tulokset ovat ladattavissa täältä.