Fortumin konsernisivut Suomen kolmanneksi paras sivusto

4.12.2015 12:09 EE

Fortumin konsernisivusto sijoittui suomalaisten pörssiyritysten sarjassa kolmanneksi vuosittaisessa Comprend Webranking -tutkimuksessa. Eurooppalaisista yhtiöistä Fortum oli seitsemäs.

Erityisen hyvän arvion sivuillamme saa "Osaketietoa" osio, joka tarjoaa poikkeuksellisen laajasti tietoa mm. osakegraafeista ja osinkopolitiikasta. Yrityksemme yleistieto on selkeästi ja helposti saatavilla. Sivustomme hyvä ja selkeä navigaatio, rakenne ja erilaiset toiminnallisuudet tekevät sivustosta helppokäyttöisen.

Muihin eurooppalaisyhtiöihin verrattuna suomalaiset yhtiöt vastasivat parhaiten digitaalisen viestinnän haasteisiin. Erityisesti sijoittajille ja analyytikoille kohdennettu tieto on erittäin kattava. Tutkimuksen mukaan parannettavaa sen sijaan löytyy uramahdollisuuksiin liittyvissä tiedoissa.

Comprend Webranking on maailmanlaajuinen, yritysten online-viestintää kartoittava tutkimus. Se perustuu sijoittajien, analyytikoiden, taloustoimittajien ja työnhakijoiden vaatimuksiin pörssiyhtiöiden sivustoista. Tutkimus on jaettu media, sijoittajasuhteet, hallinto ja johtaminen, kestävä kehitys ja ura. Tänä vuonna arvioitiin 803 yritystä maailmanlaajuisesti.

Artikkeli Kauppalehdessä

Comprend Webranking tiedote