Nähdään Slushissa!

10.11.2015 09:24 EE

Slush 2015 on täällä! Osallistumme 11.-12.11. Helsingissä järjestettävään Euroopan suurimpaan kasvuyritys- ja teknologiatapahtuma  Slushiin .

- Fortum on jo pitkään tehnyt yhteistyötä kasvuyritysten kanssa. Yhteistyötä halutaan jatkaa ja kasvattaa. Kasvuyrityksissä tapahtuu erittäin paljon ja niissä kehittäminen tapahtuu joustavasti, nopeasti ja kustannustehokkaasti, sanoo Fortumin teknologiajohtaja  Heli Antila . Slush on oivallinen paikka Fortumin kaltaiselle toimijalle nähdä, mitä uutta maailmalla tällä hetkellä tapahtuu.

Fortumin toimitusjohtaja  Pekka Lundmark  avaa yhdessä Sitran  Mari Pantsar-Kallion  kanssa Cleantech- ja kiertotalouskilpailujen illan Slushissa torstaina 12.11. Illan aikana julkistetaan voittaja Fortumin syksyllä järjestämässä kilpailussa, jossa haetaan uusia tuotteita Fortumin myyntikanaviin.

Fortumin ständi löytyy pitsauslavan vierestä. Ständillä voi ladata puhelimen, läppärin tai tabletin. Asiantuntijamme esittelevät kasvuyritysten kanssa tehtyjä yhteistyöhankkeita ja ovat valmiina tapaamaan uusia potentiaalisia yhteistyökumppaneita.