Fortum Oyj: Osavuosikatsaus tammi–maaliskuu 2006

Vuosi alkoi hyvin Tammi-maaliskuu lyhyesti (jatkuvat toiminnot) • Tulos ennen veroja 492 miljoonaa euroa (+27 %). • Osakekohtainen tulos 0,39 euroa (+39 %). • Vertailukelpoinen liikevoitto 486 (393) miljoonaa euroa • Vahva liiketoiminnan kassavirta, 303 (62) miljoonaa euroa Espoo, 24.4.2006 Fortum Oyj Hallitus Lisätietoja antaa: Mikael Lilius, toimitusjohtaja, puhelin: +358 10 452 9100 Juha Laaksonen, talousjohtaja, puhelin +358 10 452 4519 Luvut eivät ole tilintarkastettuja. Tulostiedotus vuonna 2006: Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta julkaistaan 19.7.2006 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta julkaistaan 19.10.2006 Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.fortum.com Tilinpäätökseen liittyvää lisätietoa on nähtävillä Fortumin www-sivuilla osoitteessa: www.fortum.fi/Sijoittajat.