Peter Gango johtamaan Loviisan ydinvoimalaitosta 1.1.2008 alkaen

Nykyinen voimalaitosjohtaja Arvo Vuorenmaa Fortum Generationin osakkuusydinvoimayksikön johtajaksi

Fortumin Loviisan ydinvoimalaitoksen johtajaksi nimitetään 1.1.2008 alkaen Peter Gango. Peter Gango on pitkään työskennellyt Loviisan voimalaitoksella eri johtotehtävissä. Tällä hetkellä Gango toimii johtajana Iso-Britanniassa sijaitsevassa Sullom Voen voimalaitoksessa, jonka käytöstä ja kunnossapidosta Fortum vastaa.

Nykyinen voimalaitosjohtaja Arvo Vuorenmaa siirtyy Fortum Generation -liiketoimintayksikköön Keilaniemeen perustettavan uuden osakkuusydinvoimayksikön johtajaksi 1.1.2008 alkaen.

"Nimitykset ovat osa Fortumin normaalia tehtäväkiertoa ja vahvistavat osaltaan yhtiön ydinvoimatoimintaa", toteaa johtaja Tapio Kuula Fortumista.

Fortum Oyj

Lisätietoja: