Fortum Oyj:n hallituksen valiokunnat

Fortum Oyj, PÖRSSITIEDOTE, 16.3.2006 Fortum Oyj:n hallitus on valinnut keskuudestaan hallituksen nimitys- ja palkkiovaliokunnan jäseniksi Peter Fagernäsin (puheenjohtaja), Esko Ahon, Marianne Lien ja Matti Lehden. Tarkastusvaliokunnan jäseniksi valittiin Birgitta Kantola (puheenjohtaja), Birgitta Johansson-Hedberg ja Christian Ramm-Schmidt. Fortum Oyj Carola Teir-Lehtinen viestintäjohtaja Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet

Fortum on Pohjoismaiden ja Itämeren alueen johtavia energiayhtiöitä. Yhtiön toimintaan kuuluu sähkön ja lämmön tuotanto, myynti ja jakelu, voimalaitosten käyttö- ja kunnossapitopalvelut sekä energiaan liittyvät muut palvelut. Yhtiön päätuotteita ovat sähkö sekä lämpö ja höyry. Fortumin kilpailukyky sähkö- ja lämpöliiketoiminnassa perustuu yhteispohjoismaiseen toimintamalliin, jolle on ominaista tehokas toiminta ja laaja asiakaskunta. Fortum Oyj:n osake noteerataan Helsingin pörssissä.