Fortum Oyj:n hallituksen valiokunnat 2014

FORTUM OYJ PÖRSSITIEDOTE 8.4.2014 klo 18.05 EEST

Fortum Oyj:n hallitus on valinnut keskuudestaan hallituksen nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäseniksi: Sari Baldauf (puheenjohtaja), Minoo Akhtarzand, Ilona Ervasti-Vaintola, Christian Ramm-Schmidt ja Petteri Taalas.

Tarkastus- ja riskivaliokunnan jäseniksi valittiin Kim Ignatius (puheenjohtaja), Heinz-Werner Binzel ja Jyrki Talvitie.

Helena Aatinen
Viestintäjohtaja, konserniviestintä

Helena Aatinen, viestintäjohtaja, konserniviestintä, puh. +358 10 45 20480
Pauliina Vuosio, viestintäjohtaja, talousviestintä, puh. +358 50 453 2383

Jakelu:
www.fortum.com/fi

Fortumin toiminnan tarkoitus on tuottaa energiaa, joka edesauttaa nykyisten ja tulevien sukupolvien elämää. Vastaamme asiakkaidemme tarpeisiin tuottamalla, myymällä ja jakelemalla sähköä ja lämpöä sekä tarjoamalla energia-alan asiantuntijapalveluja. Yhtiön toiminta on keskittynyt Pohjoismaihin, Baltiaan, Venäjälle ja Puolaan. Vuonna 2013 Fortumin liikevaihto oli 6,1 miljardia euroa ja vertailukelpoinen liikevoitto 1,6 miljardia euroa. Konsernissa työskentelee noin 9 500 henkilöä. Fortum Oyj:n osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä.

Lisätietoja: www.fortum.com/fi

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Sähköntuotannostamme 62 % on CO2-päästötöntä. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 3,6 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi