Fortumin Jouni Kerosesta Energiasektorin Vuoden Vaikuttaja

Fortumin Jouni Keronen, Vice President, Innovation Development and Partnering, valittiin Energiasektorin Vuoden Vaikuttajaksi keskiviikkona 13.4.2011. Valinnan perusteena olivat muun muassa Kerosen visionäärisyys ja tapa viedä asioita tehokkaasti eteenpäin. Lisäksi valintaan vaikuttivat Fortumin hiilidioksidivapaaseen sähköntuotantoon perustuva strategia sekä yhtiön rohkea toimiminen Venäjän markkinoilla.

Vuoden Vaikuttaja -valinnan tekivät Suomen suurimpien energia-alan yritysten päättäjät, jotka kokoontuivat Management Eventsin järjestämään vuotuiseen ylemmän johdon kutsuvierastilaisuuteen, VaikuttajaForum Energia -tilaisuuteen Vanajanlinnaan. Tänä vuonna 12.–13.4.2011 pidettyyn tapahtumaan osallistui yli 80 toimialan päättäjää, jotka kohtasivat kuulumisten vaihtamisen, puheenvuorojen, verkostoitumisen sekä eri yhteistyökumppaneiden tapaamisen merkeissä.

Jouni Keronen, Vice President, Innovation Development and Partnering, Fortum, p. 050 453 4881
Heidi Weichert, projektipäällikkö, Management Events, p. 040 868 1689, heidi.weichert@managementevents.com

VaikuttajaForum Energia: www.managementevents.fi/IndustryForum/energy/

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Sähköntuotannostamme 62 % on CO2-päästötöntä. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 3,6 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi