Fortumin tilinpäätös ja toimintakertomus 2017 julkaistu

FORTUM OYJ PÖRSSITIEDOTE 21.2.2018 KLO 13.00

Fortumin vuoden 2017 tilinpäätös, toimintakertomus ja tilintarkastuskertomus on julkaistu. Toimintakertomus sisältää myös selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista.

Lisäksi Fortumin selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvitys, verojalanjälkiraportti, toimitusjohtajan katsaus sekä verkkovuosikatsaus vuodelta 2017 on julkaistu tänään.

Materiaali on tämän tiedotteen liitteenä ja saatavilla yhtiön verkkosivuilla www.fortum.fi/sijoittajat.

Vuosiraportoinnin kokonaisuuteen kuuluva kestävän kehityksen raportti julkaistaan viikolla 10 yhtiön verkkosivuilla www.fortum.fi/kestavakehitys.

Ingela Ulfves, sijoittajasuhde- ja talousviestintäjohtaja

Måns Holmberg, päällikkö, sijoittajasuhteet ja talousviestintä, puh. 044 518 1518
Rauno Tiihonen, päällikkö, sijoittajasuhteet, puh. 010 453 6150

Jakelu:
www.fortum.com

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 9 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Vuonna 2017 liikevaihtomme oli 4,5 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.fi