Fortumin tilinpäätös ja toimintakertomus 2018 julkaistu

FORTUM OYJ PÖRSSITIEDOTE 4.2.2019 KLO 9.00

Fortumin vuoden 2018 tilinpäätös ja toimintakertomus sekä tilintarkastuskertomus on julkaistu.

Lisäksi Fortumin selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2018 on julkaistu tänään erillään tilinpäätöksestä.

Materiaalit ovat tämän tiedotteen liitteenä ja saatavilla myös yhtiön verkkosivuilla www.fortum.fi/sijoittajat.

Vuosiraportoinnin kokonaisuuteen kuuluvat toimitusjohtajan liiketoimintakatsaus, verojalanjälkiraportti sekä taloudelliset tiedot julkaistaan yhtiön verkkosivuilla viikolla 8 ja kestävän kehityksen raportti viimeistään viikolla 11.

Ingela Ulfves, sijoittajasuhde- ja talousviestintäjohtaja

Lisätiedot:

Ingela Ulfves, sijoittajasuhde- ja talousviestintäjohtaja, puh.040 515 1531
Måns Holmberg, IR päällikkö, puh.044 518 1518
Rauno Tiihonen, IR päällikkö, puh. 010 453 6150

Jakelu:

www.fortum.fi

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 9 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 5,2 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.fi