Fortumin vuosikertomus ja vuosikooste 2007

Fortumin vuoden 2007 vuosikertomus on ilmestynyt suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vuosikertomus on luettavissa pdf-muodossa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.fortum.fi/sijoittajat. Verkkovuosikertomus julkaistaan viikolla 10 ja painettu vuosikertomus viikolla 11. Vuosikertomuksen voi tilata verkkosivujen kautta.

Fortum on tänään myös julkaissut vuosikoosteen yhtiön vuonna 2007 julkaisemista pörssitiedotteista ja –ilmoituksista. Kooste on pdf-muodossa Fortumin verkkosivuilla osoitteessa www.fortum.fi/sijoittajat.

Maria Romantschuk

Jakelu:
OMX Nordic Exchenge Helsinki

Fortum on Pohjoismaiden ja Itämeren alueen johtavia energiayhtiöitä. Yhtiön toimintaan kuuluu sähkön ja lämmön tuotanto, myynti ja jakelu, voimalaitosten käyttö- ja kunnossapitopalvelut sekä energiaan liittyvät muut palvelut. Yhtiön päätuotteita ovat sähkö sekä lämpö ja höyry. Fortumin kilpailukyky sähkö- ja lämpöliiketoiminnassa perustuu yhteispohjoismaiseen toimintamalliin, jolle on ominaista tehokas toiminta ja laaja asiakaskunta. Fortum Oyj:n osake noteerataan Helsingin pörssissä.