Ilmaiseksi uimaan Fortum Kaukolämmön uintipäivänä 23.10.2010

LEHDISTÖTIEDOTE 19.10.2010

Fortum järjestää sunnuntaina 23.10. kaukolämpöverkkoalueillaan uintipäivän. Uintipäivänä sisäänpääsy uimahalleihin on ilmainen, ja halleissa on Fortumin infopiste, jossa kerrotaan muun muassa kaukolämmöstä ja järjestetään yleisökilpailu.

Tapahtuma järjestetään Espoon, Kauniaisten, Kirkkonummen, Joensuun, Järvenpään, Tuusulan ja Nokian uimahalleissa. Fortumin uintipäivä on järjestetty jo useana vuonna peräkkäin ja se on ollut erittäin suosittu tapahtuma. Monissa halleissa on tehty uintipäivänä kävijäennätyksiä.

Tarkemmat tiedot uimahalleista ja aukioloajoista löytyvät Fortumin kotisivuilta osoitteesta: www.fortum.fi/kaukolampouinti

Kaukolämpö on Suomen yleisin lämmitysmuoto ja se lämmittää myös useimmat uimahallit ja niissä käytetyn veden. Se on ympäristömyönteinen ja tehokas lämmitysmuoto, joka säästää ympäristöä ja energiaa.

Fortum Heat-divisioona

Lotta Laxén, markkinointipäällikkö, Fortum Heat-divisioona, puh. 040 709 5548

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Sähköntuotannostamme 62 % on CO2-päästötöntä. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 3,6 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi