Kaukolämmön jakelu keskeytyy huoltotöiden vuoksi Pohjois-Leppävaaran alueella torstaina 13.10.

LEHDISTÖTIEDOTE 11.10.2011

Espoon kaukolämpöverkossa Pohjois-Leppävaarassa tehdään huoltotöitä, joiden vuoksi kaukolämmön ja lämpimän käyttöveden jakelu keskeytetään 13.10. klo 19.00 - 14.10. klo 9.00 väliseksi ajaksi. Keskeytys koskee Kehä I:n länsipuolen ja Vanhan Turuntien pohjoispuolen välistä kaukolämpöverkkoaluetta Pohjois-Leppävaarassa. Alueen asukkaille on tiedotettu asiasta.

Keskeytys vaikuttaa kiinteistön lämmitykseen ja lämpimän käyttöveden saantiin. Sillä ei kuitenkaan ole vaikutusta astian- ja pyykinpesukoneiden käyttöön, koska niissä on oma veden lämmitys. Lyhytaikainen käyttökeskeytys ei laske merkittävästi kiinteistön tai asunnon sisälämpötilaa.

Suunnitellut kaukolämmön keskeytykset näkyvät myös jakeluhäiriökartassa Fortumin verkkosivuilla osoitteessa www.fortum.fi . Tiedustelut Fortumin vikailmoitusnumerosta: 0800 1 95011. Palvelu on maksuton ja avoinna ympäri vuorokauden.

Fortum Heat-divisioona

Lisätietoja: Mika Haikala, kunnossapitoinsinööri, Fortum Heat-divisioona, puh. 040 168 1716.

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 8 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Sähköntuotannostamme 62 % on CO2-päästötöntä. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 3,6 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi