Nähdään Slushissa!

10.11.2015 09:24 EE

Slush 2015 on täällä! Osallistumme 11.-12.11. Helsingissä järjestettävään Euroopan suurimpaan kasvuyritys- ja teknologiatapahtuma Slushiin.

- Fortum on jo pitkään tehnyt yhteistyötä kasvuyritysten kanssa. Yhteistyötä halutaan jatkaa ja kasvattaa. Kasvuyrityksissä tapahtuu erittäin paljon ja niissä kehittäminen tapahtuu joustavasti, nopeasti ja kustannustehokkaasti, sanoo Fortumin teknologiajohtaja Heli Antila. Slush on oivallinen paikka Fortumin kaltaiselle toimijalle nähdä, mitä uutta maailmalla tällä hetkellä tapahtuu.

Fortumin toimitusjohtaja Pekka Lundmark avaa yhdessä Sitran Mari Pantsar-Kallion kanssa Cleantech- ja kiertotalouskilpailujen illan Slushissa torstaina 12.11. Illan aikana julkistetaan voittaja Fortumin syksyllä järjestämässä kilpailussa, jossa haetaan uusia tuotteita Fortumin myyntikanaviin.

Fortumin ständi löytyy pitsauslavan vierestä. Ständillä voi ladata puhelimen, läppärin tai tabletin. Asiantuntijamme esittelevät kasvuyritysten kanssa tehtyjä yhteistyöhankkeita ja ovat valmiina tapaamaan uusia potentiaalisia yhteistyökumppaneita.

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen. Haluamme edistää asiakkaidemme ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Palveluksessamme on noin 9 000 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä, Puolassa ja Intiassa. Sähköntuotannostamme 62 % on CO2-päästötöntä. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 3,6 miljardia euroa. Fortumin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.fortum.com/fi