Fujitsu on Euroopan ykkönen it-käyttäjäpalvelujen toimituskyvyssä

Helsinki, 20.8.2014 – Tutkimusyhtiö Gartner on jälleen luokitellut Fujitsun johtavaksi it-käyttäjäpalvelujen toimittajaksi Euroopassa tuoreimmassa Magic Quadrant -raportissaan. Fujitsu on sijoittunut johtavaksi toimittajaksi jo toisena vuonna peräkkäin visionsa kattavuuden ja toimituskykynsä ansiosta. Toimituskyvyssä Fujitsu rankattiin Euroopan ykköseksi.

"Nousumme käyttäjäpalvelujen toimituskyvyn kärkipaikalle perustuu asiakkaidemme tyytyväisiin työntekijöihin. Kun he voivat työskennellä tehokkaasti parhailla välineillä, tyytyväisyys leviää myös yrityksen johtoon ja tietohallintoon. Arvostamme kärkipaikkaa erityisen paljon, koska taustalla on tekemämme pitkäjänteinen työ. Tässä sarjassa pikavoittoja ei jaeta eikä oikoteitä ole", kertoo palvelukehityksestä vastaava johtaja Tommi Rinnemaa Fujitsu Finland Oy:stä.

Fujitsun it-palveluilla on Euroopassa noin 3,5 miljoonaa käyttäjää. Palvelun piiriin kuuluu noin kaksi miljoonaa laitetta.

Joustavan standardoinnin ja maailmanlaajuisen palvelukeskusten verkon avulla Fujitsu pystyy toimittamaan palveluja yhtä lailla paikallisesti kuin globaalisti.

Fujitsun palvelun avulla työntekijät voivat käyttää kaikkia yrityksen sovelluksia, dataa ja viestintävälineitä kaikkialta ja millä tahansa päätelaitteella. Mobiililaitteiden hallintaan kuuluu olennaisena osana mahdollisuus käyttää omia laitteita yrityksen kannalta turvallisesti.

Tietohallintojohtajille olennaista on se, että loppukäyttäjät saavat käyttäjäpalveluissa tarvitsemansa joustavat työskentelymahdollisuudet ja palveluja pystytään hallitsemaan keskitetysti ja turvallisesti.

Lisää tietoa:
Fujitsu Finland Oy
Director, strategic development Tommi Rinnemaa
p. 040 9033 114, tommi.rinnemaa@fi.fujitsu.com

Blogi: http://blogi.fujitsu.fi
Facebook: https://www.facebook.com/FujitsuSuomi

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 162 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,8 triljoonaa jeniä (46 miljardia USD) 31.3.2014 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 600 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi