Rahahuolto.fi mullistaa G4S:n rahankäsittelyn ja arvokuljetuksen

G4S Cash Solutions Oy on ratkaisutalo, joka tuo arvokuljetukseen ja rahanlaskentaan uusia tuulia.

G4S on tuonut markkinoille säännöllisesti uusia tuotteita ja palveluita, kuten Cash360 –kokonaisvaltaisen käteisen rahankäsittelyn palvelun ja rahahuolto.fi -asiakasportaalin.

Cash360-palvelu kattaa käteisen rahankäsittelyprosessin kaikki osa-alueet aina asiakkaan/liikkeen pohjakassasta laskennan ja kuljetuksen kautta tilillepanoon asti turvallisesti ja täsmällisesti.

Rahahuolto.fi-asiakasportaali on sähköinen palvelukanava, jota G4S tarjoaa veloituksetta asiakkaidensa käyttöön. Asiakkaalle tulevia hyötyjä ovat mm. 24/7 aukioloaika, selkeät raportit, keskitetty käyttäjähallinta, ajantasaiset tiedot, ohjeet ja uutiset yhdestä paikasta sekä yhteyshenkilön löytyminen aina.

Rahankäsittelyalalla toiminta on ollut perinteistä ja paikallaan pysyvää. Oheisen mainoskuvamme musta asfaltti viittaa alalla pitkään vallinneisiin toimintatapoihin ja siitä versova uusi alku kuvaa G4S:n rahahuolto.fi -palvelua, joka tulee merkittävästi muuttamaan rahahuollon toimintamallia.

G4S CASH SOLUTIONS OY

Janne Kolehmainen
Myyntijohtaja

Janne Kolehmainen Myyntijohtaja Puhelin 050 408 8854 Sähköposti janne.kolehmainen@fi.g4s.com