Rahahuolto.fi mullistaa G4S:n rahankäsittelyn ja arvokuljetuksen

G4S Cash Solutions Oy on ratkaisutalo, joka tuo arvokuljetukseen ja rahanlaskentaan uusia tuulia.

G4S on tuonut markkinoille säännöllisesti uusia tuotteita ja palveluita, kuten Cash360 –kokonaisvaltaisen käteisen rahankäsittelyn palvelun ja rahahuolto.fi -asiakasportaalin.

Cash360-palvelu kattaa käteisen rahankäsittelyprosessin kaikki osa-alueet aina asiakkaan/liikkeen pohjakassasta laskennan ja kuljetuksen kautta tilillepanoon asti turvallisesti ja täsmällisesti.

Rahahuolto.fi-asiakasportaali on sähköinen palvelukanava, jota G4S tarjoaa veloituksetta asiakkaidensa käyttöön. Asiakkaalle tulevia hyötyjä ovat mm. 24/7 aukioloaika, selkeät raportit, keskitetty käyttäjähallinta, ajantasaiset tiedot, ohjeet ja uutiset yhdestä paikasta sekä yhteyshenkilön löytyminen aina.

Rahankäsittelyalalla toiminta on ollut perinteistä ja paikallaan pysyvää. Oheisen mainoskuvamme musta asfaltti viittaa alalla pitkään vallinneisiin toimintatapoihin ja siitä versova uusi alku kuvaa G4S:n rahahuolto.fi -palvelua, joka tulee merkittävästi muuttamaan rahahuollon toimintamallia.

G4S CASH SOLUTIONS OY

Janne Kolehmainen
Myyntijohtaja

Janne Kolehmainen Myyntijohtaja Puhelin 050 408 8854 Sähköposti janne.kolehmainen@fi.g4s.com

G4S Cash Solutions Oy on arvokuljetuksen ja rahankäsittelyn edelläkävijä ja markkinajohtaja Suomessa. Valtakunnallisesti toimiva yhtiö tarjoaa palveluita pankin ja kaupan alan sekä julkisen sektorin organisaatioille. Yhtiö huolehtii suurimmasta osasta Suomen käteisautomaatteja ja työllistää yli 600 rahankäsittelyn ja arvokuljetuksen ammattilaista. Yhtiö on osa kansainvälistä G4S -konsernia, joka on maailman johtava turvallisuusratkaisujen tarjoaja. G4S on suurin työnantaja, joka on noteerattu Lontoon sekä Kööpenhaminan pörsseissä. G4S toimii yli 120 maassa ja työllistää yli 625 000 turvallisuusalan ammattilaista. www.g4s.fi

Yrityksestä

Securing Your World G4S on maailman johtava turvallisuusratkaisuja tarjoava konserni. G4S on erikoistunut ulkoistettuihin liiketoimintaprosesseihin aloilla, joilla turvallisuusriskejä pidetään strategisena uhkana. G4S on suurin Lontoon pörssissä noteerattu työnantaja. G4S on listattu myös Kööpenhaminan pörssissä. G4S toimii yli 125 maassa yli 657 000 työntekijän voimin.