Vartiointialan neuvottelut eivät koske G4S Cash Solutions Oy:n henkilöstöä

Kauppa- ja vartiointialan työehtosopimusneuvottelut ja alaa uhkaava lakko eivät koske G4S Cash Solutions Oy:n henkilöstöä.

Mahdollisesti perjantaina 16.4. alkava lakko ei vaikuta G4S Cash Solutions Oy:n toimintaan ja arvokuljetus- ja rahankäsittelypalvelut toimivat lakon aikana pääosin normaalisti. Sopimusneuvotteluja käydään PAMin ja Palvelualojen toimialaliiton välillä, kun taas G4S Cash Solutions Oy:n noudattama Rahankäsittelypalvelut -alan työehtosopimus on neuvoteltu Tieto- ja tekniikka-alojen työnantajaliitto TIKLI ry:n ja Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU ry:n, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry:n sekä Ammattiliitto Suora ry:n välillä. G4S Cash Solutions Oy

Yrityksestä

Securing Your World G4S on maailman johtava turvallisuusratkaisuja tarjoava konserni. G4S on erikoistunut ulkoistettuihin liiketoimintaprosesseihin aloilla, joilla turvallisuusriskejä pidetään strategisena uhkana. G4S on suurin Lontoon pörssissä noteerattu työnantaja. G4S on listattu myös Kööpenhaminan pörssissä. G4S toimii yli 125 maassa yli 657 000 työntekijän voimin.