Gillette lisää poweria parranajoon!

Report this content

Uusi paristokäyttöinen, sykkivä Gillette-partakone taltuttaa itsepäiset partakarvat – tuloksena tarkempi ja mukavampi parranajo, joka on hellä iholle

Nyt suomalaiset miehet voivat kokea aivan uudenlaisen ja mullistavan parran märkäajokokemuksen. Gillette tuo markkinoille paristokäyttöisen M3Power-partakoneen. M3Power on ensimmäisen Micro-Power™ -tekniikkaan perustuva parranajojärjestelmä, joka muuttaa käsityksen tarkasta parranajosta. Hellävaraisesti sykkivän liikkeen myötä M3Power nostaa partakarvat iholta, minkä ansiosta parranajo on helpompaa, tarkempaa ja tehokkaampaa kuin koskaan aikaisemmin. Gillette M3Power sykkii noin 200 kertaa sekunnissa, ja se toimii yhdellä varteen sijoitettavalla AAA-paristolla, esimerkiksi Duracell AAA:lla. - M3Power on Gilletten parrankasvuun keskittyneen monivuotisen tutkimuksen tulosta. Parta kasvaa usein moneen eri suuntaan, jopa aivan ihonmyötäisesti. Tämän vuoksi moni mies joutuu tekemään useita vetoja itsepäisiä partakarvoja ajaessaan. Useat vedot lisäävät ihoärsytyksen riskiä. M3Powerin hellävaraiset mikrosykäykset ratkaisevat tämän ongelman. Nostamalla partakarvat ylös M3Power poistaa enemmän karvoja harvemmilla vedoilla, kertoo Gilletten Pohjoismaiden markkinointijohtaja Lisa Vines. Innovatiivisia uutuuksia Sykkivän Micro-Power™ -tekniikan lisäksi Gillette M3Powerissa on monia muitakin innovatiivisia uutuuksia. Uudet PowerGlide™ -tekniikalla varustetut terät ovat saaneet aivan uuden päällysteen, joka lisää mukavuutta, parantaa liukuvuutta ja pidentää yksittäisten terien elinikää. Lisäksi terissä on ns. Indicator® -voitelunauha, joka sisältää ihoa kosteuttavaa Aloe veraa ja E-vitamiinia. Uudessa varressa on liukumaton pinta, joka varmistaa turvallisen parranajon kaikista kulmista. Virtakytkin on keskeisellä paikalla varressa, joka on helposti irrotettavissa paristonvaihtoa varten n. 6 kuukauden välein. M3Power on vedenkestävä, joten sitä voidaan käyttää turvallisesti myös suihkussa ja kylvyssä. Gillette M3Poweria suojaa jopa 62 patenttia, ja se perustuu miljoonien miesten hyvin tuntemaan Gilletten menestyksekkääseen MACH3-tekniikkaan. Tämä merkitsee sitä, että M3Powerin kanssa voi käyttää MACH3-teriä, ja uusia PowerGlide™ -teriä voidaan käyttää perinteisen MACH3-parranajohöylän kanssa. Paras parranajotulos saavutetaan kuitenkin käyttämällä uutta M3Poweria uusien PowerGlide™ -terien kanssa. Uusi geeli – parempi liukuvuus Gillette tuo markkinoille myös uuden MACH3 Turbo geelin, joka perustuu aivan uuteen Anti-Friction™ -koostumukseen ja antaa optimaalisen liukuvuuden parranajohöylälle. MACH3 Turbo geeliä on saatavana kaksi eri vaihtoehtoa: virkistävä Refreshing ja tuoksuton Fragrance Free. Gillette M3Power ja MACH3 Turbo geeli tulevat kauppoihin tammikuun aikana. Partakoneen suositushinta on 17,95 € ja geelin 5,95 €. Lisätietoja: Gillette Group Finland Oy, Susan Korhonen, (09) 4528 768, susan_korhonen@gillette.com Tuotekuvia sähköisessä muodossa: AC-tiedotus, Maria Rosberg, (09) 6962 8122, maria.rosberg@actiedotus.fi Tietoa Gillettestä Gillette on miesten parranajotuotteiden johtava valmistaja maailmassa. Valikoimaan kuuluvat parranajokoneet, -terät sekä -tuotteet. Yhtiö on johtava naisten ihokarvapoistotuotteiden valmistaja maailmassa. Lisäksi yritys on johtava alkaliparistojen, manuaalisten hammasharjojen sekä sähköhammasharjojen valmistaja maailmassa.