Ginolikselle miljoonaluokan tilaus Kanadaan

Report this content

Ginolis Oy toimittaa point-of-care-testien tuotekehitys- ja tuotantoratkaisun Kanadaan yritykselle, joka toimii kansainvälisillä markkinoilla. Näitä testejä käytetään sydänkohtausten riskien arvioimiseen.

Ginoliksen ratkaisu tehostaa laadunvarmistusta ja nostaa tuotantokapasiteettia, jonka avulla asiakas pystyy vastaamaan markkinakysyntään. Ratkaisu perustuu Ginoliksen modulaarisen Delilah-järjestelmän hyödyntämiseen.

“Tämä sopimus on Ginolikselle päänavaus Kanadan ja Pohjois-Amerikan markkinoilla”, Ginoliksen business development -johtaja Matti Koivu sanoo.

Kaupan tarkkaa arvoa ei ole julkistettu.

Lisätietoja antaa:

Matti Koivu

Vice President, Partner

Business Development
Mobile: +358 400 544 376
E-mail: matti.koivu@ginolis.com

Ginolis Oy:

Ginolis Oy on yksityisomistuksessa oleva, vuonna 2010 perustettu yhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Oulussa ja tytäryhtiö Uppsalassa. Yhtiö kehittää standardoituja, modulaarisia ja tilaa säästäviä automaatioratkaisuja terveysteknologia- ja diagnostiikkateollisuuden kertakäyttötarvikkeiden ja -testien kehitykseen ja valmistukseen. Ginoliksella on useita teknologiapatentteja ja -lisenssejä mm. nesteannosteluun, mikrofluidistiikkaan, elektronisten venttiilien sovelluksiin, optiikkaan ja mikrorakenteisiin. Sekä teknologiaoikeuksiensa että vahvan osaamisensa ansiosta yhtiö voi toimittaa asiakkailleen laadukkaita ja entistä kustannustehokkaampia fluidistiikka- ja sensoriratkaisuja ja parantaa näiden tuotantotehokkuutta modulaarisilla automaatioratkaisuilla. Lisäksi Ginolis kehittää patentoituihin teknologioihin perustuvia uusia tuotteita OEM-asiakkailleen.

Lisätietoja löytyy sivuiltamme www.ginolis.com