Glaston ja tennispelaaja Henri Kontinen yhteistyöhön

GLASTON OYJ ABP      Lehdistötiedote                    5.3.2017 klo 15.30

Glaston ja tennispelaaja Henri Kontinen yhteistyöhön

Glaston on tehnyt vähintään kahden vuoden yhteistyösopimuksen tennispelaaja Henri Kontisen kanssa. Tampereella varttunut 26-vuotias Kontinen on tällä hetkellä sijalla 5 ATP:n nelinpelin ranking-listalla.

Kumppaneita yhdistää pitkäjänteisyys, huippuosaaminen sekä kansainvälisyys.
”Olemme molemmat lähteneet Tampereelta kohti kansainvälisiä pelikenttiä. Näillä kilpailu on todella kovaa mutta määrätietoisella työllä olemme omilla aloillamme saavuttaneet huippuaseman. Glaston, kuten Henrikin, on keskittynyt kehittämään ja vahvistamaan pitkäjänteisesti omaa osaamistaan ja näin saavuttanut kansainvälisen huippuaseman”, Glastonin toimitusjohtaja Arto Metsänen kommentoi.

Glastonin liikevaihdosta yli 95 % tulee Suomen ulkopuolelta ja globaalina markkinajohtajana edustaa alansa laatu- ja teknologiakärkeä. Tähän toimintakonseptiin Henri Kontinen sopii täydellisesti edustaen oman lajinsa ehdotonta huippua.

Hänen parhaimpiin saavutuksiin lukeutuvat Australian avointen miesten nelinpelin mestaruus yhdessä John Peersin kanssa vuonna 2017, Lontoon ATP-finaalien voitto 2016 parinaan John Peers sekä Wimbledonin sekanelinpelin mestaruus vuonna 2016. Henri Kontinen on kuulunut miesten maajoukkueen kantaviin voimiin Davis Cupissa vuodesta 2008 lähtien.

Tampereen Tennisseuran kasvatti Henri Kontinen pelaa seuraavan kerran BNP Paribas Open -turnauksessa Indian Wellsissä 9.-19.3.2017 parinaan John Peers.

toimitusjohtaja Arto Metsänen, puh. 010 500 500

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net