Glaston julkaisee tammi-kesäkuun 2014 osavuosikatsauksen 24.7.2014 klo 11.00

Glaston Oyj Abp               Pörssitiedote 16.7.2014 klo 12.00

Glaston julkaisee tammi-kesäkuun 2014 osavuosikatsauksen 24.7.2014 klo 11.00
Glaston Oyj Abp julkaisee osavuosikatsauksen tilikaudelta 1.1.–30.6.2014 torstaina 24. heinäkuuta 2014 kello 11.00.

Tiedote on saatavilla julkistamisen jälkeen Glastonin Internet-sivuilla osoitteessa www.glaston.net.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus järjestetään samana päivänä klo 13.00 Glastonin tiloissa osoitteessa Yliopistonkatu 7, Helsinki. Osavuosikatsauksen esittelee tilaisuudessa toimitusjohtaja Arto Metsänen ja talousjohtaja Sasu Koivumäki.

Viestintä- ja markkinointijohtaja
Puh. 010 500 6105

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

JAKELU: OMX, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net