• Glaston Oyj/

Glaston julkaisee tammi-maaliskuun 2016 osavuosikatsauksen torstaina 28. huhtikuuta 2016 klo 13.00

GLASTON OYJ ABP       Pörssitiedote  20.4.2016 klo 9.15

Glaston Oyj Abp julkaisee osavuosikatsauksen tilikaudelta 1.1.–31.3.2016 torstaina 28. huhtikuuta 2016 kello 13.00. Tiedote on saatavilla julkistamisen jälkeen Glastonin Internet-sivuilla osoitteessa www.glaston.net.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään samana päivänä kello 14.00 Glastonin tiloissa osoitteessa Yliopistonkatu 7, Helsinki. Osavuosikatsauksen esittelee toimitusjohtaja Arto Metsänen ja talousjohtaja Sasu Koivumäki.

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa
www.glaston.net

Jakelu: NASDAQ Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net