Glaston nimittää Joséphine Mickwitzin IR-, viestintä- ja markkinointijohtajaksi

Glaston Oyj Abp                          Lehdistötiedote      30.8.2018 klo 14.15

KTM Joséphine Mickwitz on nimitetty Glaston Oyj Abp:n sijoittajasuhde-, viestintä- ja markkinointijohtajaksi sekä laajennetun johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 4.9.2018 ja raportoi toimitusjohtaja Arto Metsäselle.

"Glastonin ottaessa seuraavan askeleen konevalmistajasta johtavaksi palveluntarjoajaksi lasinjalostussektorilla vahvistamme osaamistamme viestinnän, sijoittajasuhteiden ja markkinoinnin saralla. Joséphine Mickwitzillä on laaja osaaminen sijoittajasuhteiden ja viestinnän kaikilta osa-alueilta, ja olen iloinen voidessani toivottaa hänet tervetulleeksi Glastoniin. Olen varma, että hän on oikea henkilö kehittämään viestintää, lisätä tietoa Glastonista ja kehittää laajempaa vuoropuhelua pääomamarkkinoiden kanssa", toimitusjohtaja Arto Metsänen sanoo.

J
oséphine Mickwitz siirtyy Glastonille Tokmanni Group Oyj:stä, missä hän on vastannut viestintä- ja sijoittajasuhdetoiminnoista. Sitä ennen hän on toiminut viestinnän, sijoittajasuhdetoimintojen ja henkilöstöhallinnon johtotehtävissä muun muassa Detection Technologylla, Milttonilla ja Wärtsilällä.

Glaston Oyj Abp, toimitusjohtaja Arto Metsänen, puh. 010 500 500

Glaston on edelläkävijä lasinjalostuksen teknologioissa ja palveluissa. Vastaamme globaalisti rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden vaativimpiin lasinjalostustarpeisiin. Lisäksi hyödynnämme uusia teknologioita, jotka tuovat lasiin älyä ja kestäviä ratkaisuja. Olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme niin parasta tietotaitoa kuin viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net