Glaston on myynyt RC350™ karkaisulinjan Aasiaan

GLASTON OYJ ABP Pörssitiedote   9.4.2014 klo 16.15

Glaston on myynyt RC350™ karkaisulinjan Aasiaan

Glaston on solminut noin 2,0 miljoonan euron arvoisen kaupan suuren aasialaisen lasinjalostajan kanssa, joka toimittaa erikoislasiratkaisuja arkkitehtuurilasiteollisuudelle.

Kauppaan sisältyy erikoismalli Glaston RC350 ™ karkaisulinjasta, joka tuotiin markkinoille vuonna 2012. Linja on varustettu patentoidulla Vortex Pro™ -konvektio-ohjausjärjestelmällä, joka mahdollistaa parhaimman lämmönohjauksen lasille.

Karkaisulinja toimitetaan asiakkaalle vuoden 2014 jälkimmäisellä puoliskolla. Kauppa kirjattiin Glastonin vuoden 2014 ensimmäisen neljänneksen tilauskantaan.

“Hyvät referenssimme ja teknologiajohtajuus arkkitehtuurilasisegmentin erikoisratkaisuissa vaikutti asiakkaan päätöksentekoon myönteisesti”, sanoo Glaston Oyj Abp:n toimitusjohtaja Arto Metsänen.

toimitusjohtaja Arto Metsänen

puh. 010 500 500

Viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net