Glaston Oyj Abp:n hallitus päätti johdon uudesta kannustinjärjestelmästä

Glaston Oyj Abp                     Pörssitiedote                  21.1.2014 klo 13.00

Glaston Oyj Abp:n hallitus päätti johdon uudesta kannustinjärjestelmästä

Glaston Oyj Abp:n hallitus on päättänyt uudesta konsernin avainhenkilöiden kannustinjärjestelmästä osaksi konsernin ja sen tytäryhtiöiden ylimmän johdon pitkäaikaista kannustin- ja sitouttamisjärjestelmää.

Kannustinjärjestelmä on sidottu Glastonin osakekurssin kehitykseen. Järjestelmä kattaa vuodet 2014-2016 ja mahdollinen palkkio maksetaan keväällä 2017. Järjestelmän piiriin kuuluu 34 Glastonin avainhenkilöä.

12.12.2011 julkistettu osakepohjainen kannustinjärjestelmä vuosille 2012-2014 lakkautetaan. Järjestelmästä ei ole sen voimassaoloaikana maksettu palkkioita.

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 500

Viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net