GLASTON OYJ ABP:N OSINKOPOLITIIKKA

Glaston Oyj Abp Pörssitiedote 28.2.2013 klo 11.45

GLASTON OYJ ABP:N OSINKOPOLITIIKKA

Glaston Oyj Abp:n hallitus päätti 28.2.2013 uudesta osinkopolitiikasta, jonka mukaan tavoitteena on jakaa vuosittain vähintään yksi kolmasosa tilikauden tuloksesta osinkoina Yhtiön osakkeenomistajille. Mahdollisten tulevien osinkojen määrään ja maksuajankohtaan vaikuttavat muun muassa Yhtiön liiketoiminnan tulos ja tulevaisuudennäkymät, taloudellinen asema, pääoman tarve sekä muut tekijät, joita hallitus pitää merkittävinä.

Uuden 7.2.2013 solmitun rahoitussopimuksen ehdoissa on osingonjakorajoitus, jonka mukaan osinkoa ei voida maksaa tilikausilta 2012 ja 2013. Rajoitusta ei sovelleta lain edellyttämiin osingonmaksuihin.

Helsinki 28.2.2013

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 500

Sasu Koivumäki, talousjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 500

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla. Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net