GLASTON OYJ ABP:N UUDET OSAKKEET MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN

GLASTON OYJ ABP             PÖRSSITIEDOTE      27.3.2013 klo 8.45

GLASTON OYJ ABP:N UUDET OSAKKEET MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN

Glaston Oyj Abp:n (”Yhtiö”) yleisölle suunnatussa osakeannissa (”Osakeanti”) ja Yhtiön vuonna 2009 liikkeeseen laskeman vaihtovelkakirjalainan ja vuonna 2011 liikkeeseen laskeman debentuurilainan haltijoille suunnatussa osakeannissa (”Konversioanti”) merkittiin yhteensä 88 119 700 uutta osaketta.

Kaikki uudet osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 27.3.2013. Yhtiön osakkeiden kokonaismäärä on uusien osakkeiden rekisteröimisen jälkeen 193 708 336 osaketta. Uudet osakkeet tuottavat oikeuden osinkoon ja muuhun varojen jakoon sekä muut osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä 27.3.2013 lukien.

Kaupankäynti uusilla osakkeilla yhdessä nykyisten osakkeiden kanssa alkaa 28.3.2013.

Helsinki 27.3.2013

gneta Selroos
Viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net