Glaston sai merkittävän tilauksen Thaimaasta

GLASTON OYJ ABP                   LEHDISTÖTIEDOTE                           27.12.2011

Glaston sai merkittävän tilauksen Thaimaasta

Glaston on äskettäin saanut noin 4 miljoonan euron arvoisen tilauksen Murakami Manufacturing Thailand CO. LTD:ltä koskien Glaston Bavelloni esikäsittelylinjoja. Koneet valmistetaan Bregnanossa, Italiassa ja toimitetaan asiakkaalle vuoden 2012 ensimmäisen vuosipuoliskon aikana.

Tilaus sisältää seitsemän viisteytykseen ja hiontaan tarkoitettua erikoislinjaa (Prismalinjaa). Koneita tullaan käyttämään ajoneuvojen taustapeilien valmistuksessa.

”Glaston toimitti kaksi Prismalinjaa Murakami Ishizaki Corporationille Kiinaan viime vuonna ja asiakas oli todella tyytyväinen konetoimitukseen. Luotettava ja sujuva yhteistyömme oli yksi tärkeimmistä tekijöistä tämän toisen kaupan solmimiseen”, sanoo Aasian myyntijohtaja Pekka Nieminen.

Murakami Manufacturing, Thailand CO. LTD:n omistaa Murakami Japan ja yhtiö toimii automotiivisektorilla valmistaen taustapeilejä sekä sivupeilejä ajoneuvoihin.

Lisätietoja antaa:
Pekka Nieminen, myyntijohtaja, Aasia, Puh. +86-21-5840 9778

Glaston Oyj Abp on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö ja lasinjalostamisteknologian edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ja palveluverkosto ovat alan laajimmat. Glastonin tunnetut brändit ovat Bavelloni esikäsittelykoneissa ja -työkaluissa, Tamglass ja Uniglass turvalasikoneissa sekä Albat+Wirsam Software lasialan ohjelmistoissa.  Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.